اخر المواضيع
جاري التحميل ...

امانى السويسى - اغنية اعيد حساباتى Mp3 استماع وتحميل مباشر

امانى السويسى - اغنية اعيد حساباتى 2016 Mp3 استماع وتحميل تنزيل مباشر مجاني
امانى السويسى - اغنية اعيد حساباتى Mp3 من فيلم تفاحة حوا
 Youtube - Dailymotion - Download - Online


كلمات أغنية اعيد حساباتى 
انا القلب الى كان مليان احلام على اخره
ولما الدنيا جت عليه ساب حلمه وظلم نفسه
انا القلب الى كان مليان احلام على اخره
ولما الدنيا جت عليه ساب حلمه وظلم نفسه
وهم اتشال ومن بدري وده طبعاً اكيد قدري
مدام راضيه وجوايه اكيد انا معنداه
هرجع قلبي لحلمه
وهستقوه ومتأثرش فيا ظروف
ولا هيهزمني ابداً خوف
وهرجع تاني وهعوض سنين عمري
بدأت افوق واعيد حساباتي من تاني
لقيت الدنيا ظلماني وقدت قرار ارجع الى ضاع مني
انا القلب الى كان مليان احلام على اخره
ولما الدنيا جت عليه ساب حلمه وظلم نفسه
انا القلب الى كان مليان احلام على اخره
ولما الدنيا جت عليه ساب حلمه وظلم نفسه 

G+

ليست هناك تعليقات :

المواضيع الاكثر مشاهدة
المواضيع الاكثر مشاهدة

المشاركات الشائعة